Význam pedagogické praxe pro povolání pedagoga – Mgr. Lenka Adámková
Mgr. Lenka Adámková
Bachelor's thesis
Význam pedagogické praxe pro povolání pedagoga
The sense of pedagogical training practise for teachers
Abstract:
Tato práce pojednává o problematice pedagogické praxe v současném školství. Přibližuje poznatky celkově o pedagogické praxi a poté se zabývá jejím významem.Abstract:
This thesis is about the issue of pedagogical practice in contemporary school system. It describes knowlegde of teaching practice and then examining its meaning.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dmgx3/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy
Theses on a related topic
-
Význam pedagogické praxe z pohledu studentů učitelství PdF UHK
Michaela Kovářová -
Odborná praxe v porodní asistenti z pohledu studentů
Alexandr Koranda -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Subsidiarita trestní represe a její význam pro praxi
Jiří Petříček -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Autorita studenta učitelství v interakci se žáky v průběhu učitelské praxe
Michaela Ondráčková -
Přípravné řízení a jeho fáze z pohledu policejní praxe
Josefína Kellerová -
Strategie řízení školní třídy studenty učitelství v rámci učitelské praxe
Barbora Perná