Luxury: Timeless or temporary? What do generations tell about luxury products? – Radka Šimková
Radka Šimková
Diplomová práce
Luxury: Timeless or temporary? What do generations tell about luxury products?
Abstract:
Perception of luxury products differs among consumers. Theory suggests that external events may influence luxury products perception, because these events have impact on consumers´ values. According to the external events happening in formative age people can be grouped into generations. Three post-war generations, Baby Boomers, the generation X and the generation Y are the subject of this research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMKOVÁ, Radka. \textit{Luxury: Timeless or temporary? What do generations tell about luxury products?}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/s2gpm6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / European Agrarian Diplomacy
Práce na příbuzné téma
-
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch -
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
Xinyu Liu -
Understanding Generation Z's Influence on the Future of Luxury Brands
Alban Gagnaux -
Food Security in Developing Countries: Household Livelihood Strategies in Indonesia: Food Security Analysis at Micro Level, North Sumatra
Libuše Valešová -
An Analysis of development of wheat production in India
Yuvraj Chhatwal -
Statistical analysis of farm economy in the Czech Less Favoured Areas
Daria Chervonaya -
Analysis of Calendar anomalies in National Stock Exchange of India "NSE"
Danial Hasan -
Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z
Helena Černovská
Název
Vložil
Vloženo
Práva