Martina Tothová

Bachelor's thesis

Keltové v nás aneb Jak učit dramatickou výchovu ve věkově heterogenní skupině

Celts in our self or How to teach drama-education in the age heterogeneous group

Abstract:
Práce Keltové v nás aneb jak učit dramatickou výchovu ve věkově heterogenní skupině popisuje záznam třídenního dramaticko?výchovného projektu Keltové v nás, který jsem realizovala s věkově heterogenní skupinou žáků literárně-dramatického oboru ze ZUŠ Nové Strašecí.Cílem mé práce je vymezit na podkladě odborné literatury, mých pedagogických zkušeností a zejména na podkladě realizovaného projektu Keltové …more
Abstract:
The task Celts in our self or How to teach drama-education in the age heterogeneous group describes three days drama-education project Celts in our self. I realized this project with age heterogeneous group of pupils from theatre group in art school in Nové Strašecí.I want to refer to different specificity, advantage and disadvantage of work with age heterogeneous group in drama education. I used professional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2007
  • Supervisor: Radek Marušák
  • Reader: Jakub Hulák

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a);
In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof;

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta AMU

Bachelor programme / field:
Dramatická umění / Dramatická výchova

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.