Stres v profesi operátora informační telefonní linky – Martina Havlíčková
Martina Havlíčková
Bakalářská práce
Stres v profesi operátora informační telefonní linky
The stress in the profession of the operator of the information telephone line
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku stresových situací v profesi operátora informační telefonní linky a jeho zvládání. Teoretická část se kromě samotné problematiky stresu, používané terminologie, zdravotních aspektů, prevence a způsobů zvládání krizových situací věnuje i možných důsledkům stresu na život jedince. S ohledem na zkoumanou profesní skupinu bude popsána náplň práce operátora na …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of stress in the profession of an operator at an information telephone line and its management. The theoretical part apart from the issue of stress, the used terminology, health aspects, prevention and ways of coping with crisis situations itself also concentrates on possible effects of stress on life of an individual. With regard to the researched vocational group …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Havlíčková, Martina. Stres v profesi operátora informační telefonní linky. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Telefonická komunikace s klienty na call-centru ČSSZ
Eva Šámalová -
Zvládání stresu a jeho koreláty
Michal MATUŠINEC -
Stres a jeho vliv na pracovní výkon operátorů v call centru
Michaela Klembarová -
Stres a jeho vliv na výkonnost v zaměstnání
Ivana Rebrova -
Stres telefonních operátorů
Lenka CHLUMSKÁ