Bc. Jan Šedo

Master's thesis

Business Models and Technologies Used by the Publishers of Printed Periodicals on the Internet

Business Models and Technologies Used by the Publishers of Printed Periodicals on the Internet
Anotácia:
O klesajícím zájmu o tištěná periodika se diskutuje od doby, kdy se začalo měnit prostředí jejich tradičních obchodních modelů v souvislosti s rozšířením internetu mezi veřejnost. Stále neexistuje odpověď na otázku, jak by se měli vydavatelé těchto periodik s touto novou situací vypořádat. Kniha "Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers" vyšla v září 2010 …viac
Abstract:
The topic of decreasing interest in printed periodical has been discussed since the business model environment of their traditional business models started to change owing to the fact that internet was being used by general audience. There is still no answer to the question how publishers of these periodicals could deal with this situation. The book "Business Model Generation: A Handbook for Visionaries …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
  • Vedúci: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jaroslav Škrabálek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masaryk University

Faculty of Informatics

Master programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering