Bc. Veronika Nemečková

Master's thesis

Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.

Influence of integrated marketing communication on the success of the sale of the company PEPSICO CZ s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce pojednává o úspěšnosti integrované marketingové komunikace společnosti PepsiCo. Cílem práce je analyzovat současné marketingové nástroje a navrhnout konkrétní změny. Úvod práce je věnován problematice integrované marketingové komunikace, jejím nástrojům se zaměřením především na online marketingovou komunikaci. Daný teoretický rámec tvoří základ pro pochopení problematiky integrované …more
Abstract:
The subject of this diploma thesis is the success integrated marketing communication of the company PepsiCo. The aim is to analyze current marketing communication and propose specific changes. The beginning of thesis is dedicated to general of integrated marketing communication; its tool is focused on online marketing communication. The theoretical framework forms the basis for the understanding of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Eva Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní