Vizuální styl kulturního projektu hudební festival Dvořákova Praha v letech 2013 a 2014 – Kateřina Šímová
Kateřina Šímová
Bakalářská práce
Vizuální styl kulturního projektu hudební festival Dvořákova Praha v letech 2013 a 2014
Visual style of a cultural project music festival Dvořákova Praha in years 2013 and 2014
Anotace:
Práce se zabývá problematikou změny vizuálního stylu v případě hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. jeho výraznou a netradiční změnou v roce 2013 a navrácení ke klasickému vizuálnímu stylu v roce 2014. Z pohledu grafické teorie popisuje pojmy kulturní projekt, hudební festival, marketing, guerilla marketing, firemní identita, firemní design a firemní image. Dále popisuje průběh a jednotlivé …víceAbstract:
This bachelor thesis introduces the problems of visual style redesign in a case of the classical music festival Dvořákova Praha, it´s a nontraditional change in 2013 and returned to classic visual style in 2014. From a view of graphic design theory this thesis describes terms like cultural projects, music festivals, marketing, guerilla marketing, corporate identity, corporate design and corporate image …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73755
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Marek Prokůpek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73755
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity hudební skupiny Mustang
Maria REISSIG -
Corporate Identity s príkladom aplikácie na Hochschule für Musik Franz Liszt Weimar
Diana Lacová -
Corporate identity - aplikace na Filharmonii Brno
Lucie Šilerová -
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
Natália Búzková -
Návrh stratégie digitálneho marketingu pre projekt Breathe festival
Radko Sedlák -
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Kristýna Pavlů -
Vizuální styl festivalu
Michaela Polášková -
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Alexandra Kakushina