Kateřina Šímová

Bakalářská práce

Vizuální styl kulturního projektu hudební festival Dvořákova Praha v letech 2013 a 2014

Visual style of a cultural project music festival Dvořákova Praha in years 2013 and 2014
Anotace:
Práce se zabývá problematikou změny vizuálního stylu v případě hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. jeho výraznou a netradiční změnou v roce 2013 a navrácení ke klasickému vizuálnímu stylu v roce 2014. Z pohledu grafické teorie popisuje pojmy kulturní projekt, hudební festival, marketing, guerilla marketing, firemní identita, firemní design a firemní image. Dále popisuje průběh a jednotlivé …více
Abstract:
This bachelor thesis introduces the problems of visual style redesign in a case of the classical music festival Dvořákova Praha, it´s a nontraditional change in 2013 and returned to classic visual style in 2014. From a view of graphic design theory this thesis describes terms like cultural projects, music festivals, marketing, guerilla marketing, corporate identity, corporate design and corporate image …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Marek Prokůpek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73755

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management