Návrh interiéru studentského baru včetně designu mobiliáře a autorské realizace – Barbora MORAVOVÁ
Barbora MORAVOVÁ
Bakalářská práce
Návrh interiéru studentského baru včetně designu mobiliáře a autorské realizace
Design of product from material residues
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem ,,nedokončenosti", odkrýváním a ponecháním specifických prvků v interiéru. V praktické části je pak tato tendence aplikována na prostor budoucího studentského baru.Abstract:
This thesis is focused on a phenomenon of ,,incompleteness", uncovering and leaving some specific elements in interior. In the practical part is applied this tendency in a space of student bar.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
- Vedoucí: prof. ak. arch. Jan Fišer
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORAVOVÁ, Barbora. \textit{Návrh interiéru studentského baru včetně designu mobiliáře a autorské realizace}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/s33oia/.
Jak správně citovat práci
MORAVOVÁ, Barbora. Návrh interiéru studentského baru včetně designu mobiliáře a autorské realizace. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Design - ateliér Design interiéru
Práce na příbuzné téma
-
Genové interakční sítě a jejich využití v odkrývání heterogenity nádoru kolorekta.
Andrea Janotová -
Podvodná jednání a rozdílnost role statutárního auditora a forenzního auditora (forenzního vyšetřovatele) při jejich odkrývání
Kateřina Ledinská -
Připravenost pedagogů pro odkrývání a řešení šikany na základní škole
Tomáš LOUKOTA -
Využití metod a technik dramatické výchovy při odkrývání sociálních vztahů ve školních kolektivech
Taťána Išová -
Odkrývání prostoru na základě vlastní inscenační praxe
Lukáš Trpišovský -
Motiv rukou ve výtvarném umění a odkrývání jeho možných významových vrstev při výtvarné práci s dětmi
Andrea DOHNALOVÁ -
Odkrývání uvězněného potenciálu ochrnutých pacientů pomocí technického prostředku Epoc Headset umožňující ovládat myslí počítač
Vlastimil ŠRAM