Tereza Petránková

Bakalářská práce

Strategie řízení vybrané značky

Branding building of selected brand
Anotace:
Bakalářská práce Strategie řízení vybrané značky se zabývá vybudováním značky od samotného počátku. Vytváří koncepci značky ručně vyráběných šperků včetně marketingové strategie. Teoretická část je zaměřena na na drobné podnikání a menší živnostenskou činnost. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe vytvoření celé značky tzn. název, logo, produkty atd. a celé marketingové strategie.
Abstract:
The aim of this thesis is to create new brand. It focuses mainly on brand elements usage, brand personality, brand equity, brand building through and marketing communication.In practical part of study, I create a my own brand. Based on the findings, recommendations, which should make brand management, are formulated.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Ivan Civín

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22247