Tereza Petránková
Bachelor's thesis
Strategie řízení vybrané značky
Branding building of selected brand
Abstract:
Bakalářská práce Strategie řízení vybrané značky se zabývá vybudováním značky od samotného počátku. Vytváří koncepci značky ručně vyráběných šperků včetně marketingové strategie. Teoretická část je zaměřena na na drobné podnikání a menší živnostenskou činnost. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe vytvoření celé značky tzn. název, logo, produkty atd. a celé marketingové strategie.Abstract:
The aim of this thesis is to create new brand. It focuses mainly on brand elements usage, brand personality, brand equity, brand building through and marketing communication.In practical part of study, I create a my own brand. Based on the findings, recommendations, which should make brand management, are formulated.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22247
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Ivan Civín
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Řízení strategické změny ve vybrané průmyslové firmě
Tomáš Beier -
Uplatňování nástrojů participace veřejnosti ve strategickém řízení rozvoje měst na příkladu vybrané obce
Michaela KŘÍŽKOVÁ -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová