Lenka Ornerová

Master's thesis

The use of pop songs in the EFL classroom

The use of pop songs in the EFL classroom
Abstract:
The diploma project deals with the use of pop songs in the EFL classroom at lower and upper secondary schools. The main aim of teaching through pop songs is to raise the intrinsic motivation of students. The theoretical part is based on relevant background literature. The practical part is based on the findings of a survey among English teachers and students, and an analysis of textbooks. In addition …more
Abstract:
Diplomová práce pojednává o využití populárních písní ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základních škol, středních školách a gymnáziích. Hlavním cílem výuky prostřednictvím současných populárních písní je zvýšení vnitřní motivace žáků a navození příjemné atmosféry v hodině. V teoretické části práce jsou zpracovány poznatky z odborné literatury. Praktická část obsahuje výsledky průzkumu mezi učiteli …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009
  • Supervisor: Zuzana Bartsch veselá
  • Reader: Josef Nevařil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 3. 2009 dostupné: světu
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses s3c94i s3c94i/2
28/4/2009
Folders
Files
Nejezchleba, O.
1/3/2010
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.