Kateřina VYČICHLOVÁ

Bakalářská práce

Internetová reklama - využití v prostředí České Republiky

Internet advertising - aplication in Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá problematikou Internetového marketingu v České republice. Konkrétně se zaměřuje na internetovou reklamu a její umístění. Důležitou částí práce je problematika propagace www stránek, která je pro internetovou reklamu klíčová. Cílem práce je analýza serverů v České republice a na základě této analýzy i teoretická aplikace reklamy. K dosažení tohoto cíle byly použity veřejné výstupy společnosti …více
Abstract:
This thesis applies issues of internet marketing in Czech Republic. Namely focuses on an Internet advertising and its placement. Important part of the thesis is issue of propagation www pages, which is crucial for the Internet advertising. The goal of thesis is an analysis of main servers in Czech Republic followed by theoretical application of the Internet advertisement (based on the analysis). For …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYČICHLOVÁ, Kateřina. Internetová reklama - využití v prostředí České Republiky. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing