Internetová reklama - využití v prostředí České Republiky – Kateřina VYČICHLOVÁ
Kateřina VYČICHLOVÁ
Bachelor's thesis
Internetová reklama - využití v prostředí České Republiky
Internet advertising - aplication in Czech Republic
Abstract:
Práce se zabývá problematikou Internetového marketingu v České republice. Konkrétně se zaměřuje na internetovou reklamu a její umístění. Důležitou částí práce je problematika propagace www stránek, která je pro internetovou reklamu klíčová. Cílem práce je analýza serverů v České republice a na základě této analýzy i teoretická aplikace reklamy. K dosažení tohoto cíle byly použity veřejné výstupy společnosti …moreAbstract:
This thesis applies issues of internet marketing in Czech Republic. Namely focuses on an Internet advertising and its placement. Important part of the thesis is issue of propagation www pages, which is crucial for the Internet advertising. The goal of thesis is an analysis of main servers in Czech Republic followed by theoretical application of the Internet advertisement (based on the analysis). For …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYČICHLOVÁ, Kateřina. \textit{Internetová reklama - využití v prostředí České Republiky}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/s3fot2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYČICHLOVÁ, Kateřina. Internetová reklama - využití v prostředí České Republiky. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Influencer marketing a jeho potenciál při propagaci kulturních akcí
Markéta Žákovská -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Možnosti online propagace elektronického obchodu s módou
Ekaterina Sineva -
Tvorba WWW stránek malé firmy
David Sitek -
Testování www stránek organizace s využitím zvolených metod
Dominik SOUTOR