Magdalena Halouzková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace maloobchodní firmy

Marketing communication in retail store
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky. V tomto případě se jedná o prodejnu společnosti Lidl Česká republika v.o.s., která se nachází v Kuřimi. V práci je obsažena literární rešerše zaměřena na zkoumanou problematiku marketingové komunikace a maloobchodní formáty. Analytická část práce je zaměřená na vybranou prodejnu, na analýzu tržního pro-středí, komunikačních …více
Abstract:
The topic of this thesis is marketing communication of selected retail unit. In this case, it is a Lidl Czech Republic store in Kuřim. The thesis contains a literature review focused on the researched issues of marketing communication and retail formats. The analytical part of the thesis is focused on the selected retail store, on the analysis of the market environment, the communication tools of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta