Holocaust jako součást výchovně vzdělávacího procesu – Bc. Petra Miková
Bc. Petra Miková
Master's thesis
Holocaust jako součást výchovně vzdělávacího procesu
The Holocaust
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá holocaustem ve výchovně vzdělávacím procesu. Věnuji se zde vývoji pojmu holocaust, jeho interpretaci a zejména pak popírání holocaustu. Praktická část obsahuje výzkum, který se zaměřuje na znalosti žáků devátých ročníků základních škol v Uherském Brodě o druhé světové válce, holocaustu a popírání holocaustu. Dále se ještě zaměřuji na proces výuky holocaustu na základních …viacAbstract:
This thesis deals with the holocaust as a part of pedagogical and educational process. In this study, I attend to the progress of the holocaust conception, its interpretation and especially the holocaust denial. Practical part provides research that is focused on pupils and their knowledge about World War II, holocaust and holocaust denial. Further I care about to the teaching process of holocaust …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u08k8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedúci: doc. PhDr. Marta Goňcová, CSc.
- Oponent: PhDr. Milan Valach, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Civics
Práce na příbuzné téma
-
A Comparison Study of Preparing Kindergarten Teachers in bachelor- level teacher education programs between Czech Republic and China: Focus on the Field of Kindergarten Arts Education
Zhaohao NIAN -
Comparative Research on Special Education Degree Plans Between Czech Republic and Mainland China
Shangwei LI -
Edukační programy ve výstavních institucích v Ústeckém kraji: návrh edukačních programů s ohledem na vzdělávací obsah předmětu Výtvarná výchova.
Šárka STUDECKÁ -
Kulturně vzdělávací programy pro ZŠ v Brně. Porovnání preferencí základních škol a aktuální nabídky kulturních institucí
Markéta Glosová -
Life and Institutions of English Speaking Countries in ESL Lessons
Marcela Kingová -
Edukační programy kulturních institucí města Zlína pro studenty základních a středních škol
Petra Soldatová -
Vzdělávací programy pro rodiny s dětmi v kulturních a osvětových institucích ve vybraném regionu.
Radka DVOULETÁ -
Holocaust a vývoj názorů na něj
Karolína Černíková