Bc. Žaneta Polášková

Master's thesis

Kino Pilotů: Art, komerce a místní komunita. Marketingová analýza kulturní instituce

Kino Pilotů: Art, Commercialism and the Local Community. Marketing Analysis of a Cultural Institution
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl navržení marketingové strategie pro kino Pilotů na základě zmapování jeho současného stavu a zasazení do kontextu lokality pražských Vršovic, kde kino působí. Bude se jednat o marketingovou analýzu samotného kina v souvislosti s analýzou jeho nejbližšího okolí, kde si bude všímat především jeho občanských aktivit a konkurenčního prostředí. Úvodní kapitola popisuje …more
Abstract:
The target of this thesis is to create a marketing strategy for a cinema „kino Pilotů“ based on the mapping its present state and the context of its location, Prague district Vršovice. The output will be a marketing strategy based on the analysis of the current stage of the cinema in connection with its surroundings analysis. The attention will be paid to social activities of Vršovice residents and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 2. 2018
  • Supervisor: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Filip Hrůza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management