Mgr. Samuel Briškár

Bakalářská práce

Tvorba herního prostředí

Creating of Game Environments
Abstract:
The aim of the thesis is to describe 3D game environment. In the first chapters the thesis decribes the context of game development and also outlines a game as a complex problem. The next chapters describe various techniques of 3D environment development for the games, game texture and model optimization. At the end, the thesis describes procedure of the game environment creation for preschool age …více
Abstract:
Práca sa venuje tvorbe 3D prostredia do hier. V prvých kapitolách práca popisuje širší kontext tvorby hier a takisto naznačuje hru ako komplexný problém. Následne popisuje rôzne techniky pri tvorbe 3D prostredia do hier, optimalizáciu textúr a modelov do hier. V závere bakalárskej práce je popísaný postup tvorby herného prostredia v modelovacom programe 3ds Max do herného enginu Unity 3D pre deti v …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Adam Jurčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky