Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s.r.o. – Bc. Tomáš Mráz
Bc. Tomáš Mráz
Master's thesis
Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s.r.o.
Trends in marketing communication and their implementation into practice of Emco, Inc.
Abstract:
Diplomová práce „Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s. r. o.“ definuje pojmy marketing, marketingová komunikace, komunikační mix. Dále se závěrečná práce zabývá vlivem médií na efektivitu marketingové komunikace a charakterizuje trendy v marketingové komunikaci. Na základě získaných teoretických znalostí pak diplomová práce analyzuje marketingový a komunikační …moreAbstract:
Diploma thesis „Trends in marketing communication and their implementation into the practice of Emco, Inc.“ defines terms like marketing, marketing communication, communication mix. Diploma thesis in the following text deals with the influence of media on effectiveness of marketing communication and it characterizes trends in marketing communication. Based on this information diploma thesis analyzes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q0dbg/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr