Bc. Tomáš Mráz

Master's thesis

Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s.r.o.

Trends in marketing communication and their implementation into practice of Emco, Inc.
Anotácia:
Diplomová práce „Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s. r. o.“ definuje pojmy marketing, marketingová komunikace, komunikační mix. Dále se závěrečná práce zabývá vlivem médií na efektivitu marketingové komunikace a charakterizuje trendy v marketingové komunikaci. Na základě získaných teoretických znalostí pak diplomová práce analyzuje marketingový a komunikační …viac
Abstract:
Diploma thesis „Trends in marketing communication and their implementation into the practice of Emco, Inc.“ defines terms like marketing, marketing communication, communication mix. Diploma thesis in the following text deals with the influence of media on effectiveness of marketing communication and it characterizes trends in marketing communication. Based on this information diploma thesis analyzes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní