Pravopisné nedostatky u žáků 2. stupně ZŠ z hlediska interference s místním nářečím – Monika FOJTÍKOVÁ
Monika FOJTÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Pravopisné nedostatky u žáků 2. stupně ZŠ z hlediska interference s místním nářečím
Spelling shortcomings of pupils attending the 2nd grade of basic school in terms of interference with the local dialect
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou pravopisných nedostatků u žáků druhého stupně. Teoretická část je zaměřena na popis a vysvětlení pravopisných prvků, v nichž se žáci 8. a 9. tříd dopouštějí chyb. Hlavním tématem je zkoumání interference prajzského dialektu, který má na tyto pravopisné jevy vliv. Dále budou popsány příručky a pravopisná cvičení jako metody pro zkvalitnění a upevnění učiva …viacAbstract:
This bachelor's thesis addresses the issue of spelling mistakes in secondary school students. The theoretical part is focused on descriptions of erroneous occurence that students in the 8th and 9th classes commit. The main topic is mainly the interference of Prajzal dialect which has an effect on these spelling mistakes. Moreover manuals and spelling exercises will also be described as methods for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOJTÍKOVÁ, Monika. Pravopisné nedostatky u žáků 2. stupně ZŠ z hlediska interference s místním nářečím. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / 3k-cj-ov-12
Práce na příbuzné téma
-
Pravopisné nedostatky u žáků 2. stupně ZŠ z hlediska interference s místním nářečím
Monika FOJTÍKOVÁ -
Rozvoj komunikačních kompetencí u osob s těžkým mentálním postižením
Jana Jetelinová -
Srozumitelnost příkladových lexikálních jednotek ve vybraných pracovních sešitech českého jazyka pro 8. a 9. třídu ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií
Tereza Ježková -
Vliv sociální stratifikace a sociálního statusu rodičů na volbu střední školy u žáků a žákyň 8. a 9. třídy.
Markéta Stuchlíková -
Utváření identity a kariérová výchova žáků 8. a 9. tříd ZŠ. Analýza zkušenosti se zážitkovým programem
Andrea Špoková -
Analýza díla Zdeňka Fibicha: Nálady, dojmy a upomínky op. 47, 8 a 9
Miroslava Blanárová -
Hry a aktivity ve výuce náboženské výchovy pro 8. a 9. třídu ZŠ s dramatickými, hudebními, pohybovými a výtvarnými prvky
Marie Pešavová -
Efekty ve výuce zlomků zjišťované u žáků 8. a 9. ročníku ZŠ
Nicole Melicharová