Lukáš Demovič
Bachelor's thesis
Motion design v pohybe
CGI Motion Video
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je vypracovanie case study na tému CGI motion videa. Teoretická časť sa venuje disciplíne motion designu; Prvá kapitola sa zaoberá definíciou, históriou a využitím. Nasledujúce kapitoly sa venujú nástrojom dostupným pre motion designérov, alebo pravidlám a princípom, ktoré by mali dodržiavať. Tieto poznatky sú následne využité v spomínanej case study, vo forme krátkeho animovaného …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to develop a case study on the topic of CGI motion video. The theoretical part is devoted to the discipline of motion design. The first chapter deals with definition, history and use. The following chapters describe the tools available to motion designers, or the rules and principles they should follow. This knowledge is then used in the aforementioned case study …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: MgA. Václav Ondroušek
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Demovič, Lukáš. Motion design v pohybe. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Theses on a related topic
-
Možnosti využití zařízení Leap Motion pro terapeutické účely
Pavol Ulbrich -
Digitization of Folk Dances Using Motion Capture
Matúš Hajdin -
Image Segmentation Using a Morphological Operator for Curvature-Driven Motion
Adam Vondráček -
Gaze-Related Eye and Head Motion for Virtual Agents
Jan Krejsa -
Počítačová grafika
Radim Pinkava -
Motion capture a jeho využití v indie herním průmyslu
Pavel Oliva -
1. Teoretická část: Vliv počítačových technologií na estetiku a vizuální podobu realizací projektů v oblasti vizuálního stylu firem, institucí, organizací, 2. Praktická část: Corporate design imaginární firmy s uplatněním motion grafiky ve ztvárnění vizuálního stylu.
Štěpánka ŠVARCOVÁ -
Design cyklistické přilby založené na 3D skenovaní a 3D tisku
Matěj Martínek