PhDr. Michael Robert Maria Münch

Disertační práce

Marketing for Nonprofit Organisations and methodological guide for them

Marketing for Nonprofit Organisations and methodological guide for them
Anotace:
This thesis has the objective, to propose a methodology for the incorpora-tion of the key marketing concepts reflecting the specifics of non-profit or-ganisations and more specifically of kindergartens. On the way to achieve the aim of this dissertation, it will be shown how current marketing strategies can be adapted in practice. This is proven by actual numbers and a statistical re-search on the …více
Abstract:
This thesis has the objective, to propose a methodology for the incorpora-tion of the key marketing concepts reflecting the specifics of non-profit or-ganisations and more specifically of kindergartens. On the way to achieve the aim of this dissertation, it will be shown how current marketing strategies can be adapted in practice. This is proven by actual numbers and a statistical re-search on the …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.
  • Oponent: Pavel Žufan, doc. Ing., Ph.D., Iveta Šimberová, doc. PhDr., Peter Štarchoň, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.