Reflektivní praxe v práci učitele střední školy – Bc. Marie Korčiánová
Bc. Marie Korčiánová
Diplomová práce
Reflektivní praxe v práci učitele střední školy
Reflective practice at work of high school teacher
Anotace:
Diplomová práce se věnuje reflektivní praxi v práci učitele střední školy. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a empirickou. Teoretická část představuje klíčová témata podstatná pro část empirickou. Nejprve je vylíčen vznik reflektivní praxe, vysvětlen pojem reflexe a koncept reflektivní praxe a reflektivního učitele. Následně na to jsou přiblíženy formy reflexe, které mohou být v rámci reflektivní …víceAbstract:
This thesis deals with reflective practice at work of high school teacher. Final work is divided into two parts - theoretical and empirical. The theoretical part presents key topics that are important for empirical part. First of all origin of reflective practice is described, then the term reflection and concept of reflective practice and reflective teacher are explained. Subsequently forms of reflection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rf3nw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Podpora reflexe praxe v učitelském vzdělávání
Petr Svojanovský -
Reflexe změny v deinstitucionalizovaném zařízení pobytové sociální služby pro osoby se zdravotním postižením
Kateřina CHUDÍKOVÁ -
Reflective practice in Czech EFL teaching
Eliška Wheeler -
Aplikace modelu ALACT reflektivní praxe do vzdělávání sester v intenzivní péči
Jitka Bezděková -
Reflektivní praxe v práci lektorů cizích jazyků
Kamila Krutilová -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Taking Up Teacher Development Opportunities
Jana Leblochová