Kateřina Pražáková

Bakalářská práce

Strategie pražských soukromých galerií v propagaci začínajících umělců

The strategies of Prague private galleries in promotion of young artists
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl popsat a vyhodnotit strategie, které využívají pražské soukromé galerie současného umění k propagaci mladých začínajících umělců, které zastupují. V první, teoretické části práce, jsou definovány základní pojmy potřebné pro pochopení dané problematiky. Práce nejprve vymezuje pojem soukromé galerie jako místa prodeje uměleckých děl, nastiňuje základní principy fungování …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to describe and evaluate the strategies used by Prague's private contemporary art galleries to promote young, emerging artists they represent. In the first, theoretical part, the basic concepts necessary for understanding the given issue are defined. The thesis defines the concept of private gallery as a point of sale of works of art, outlines the basic operation principles …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
  • Vedoucí: Marek Prokůpek
  • Oponent: Lucia Horňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77435

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management