Postoje spotřebitelů k zastarávání výrobků – Bc. Tiep Tran Xuan
Bc. Tiep Tran Xuan
Bachelor's thesis
Postoje spotřebitelů k zastarávání výrobků
Consumers attitudes towards product obsolescence
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Consumer attitudes towards product obsolescence“ je rozbor chování spotřebitelů v rámci pořizování mobilních telefonů. První část je zaměře-na na popis možných vzorců chování v jednotlivých věkových kategoriích. V druhé části jsou charakterizovány možné motivace a očekávání spotřebitelů při nákupu nových mo-bilních telefonů. Dalším cílem práce je analyzovat chování spotřebitelů …moreAbstract:
The subject of the bachelor thesis, „Consumer attitudes towards product obsolescence“ is an analysis of consumer behavior in the frame of mobile phone acquisition. The first part is focusing on the description of possible patterns of behavior in different age categories. The second part describes the possible motivations and expectations of consumers when buying new mobile phones. Another aim of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/kvcoh/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Uplatnění product placementu ve filmu: případová studie
Elizaveta Murashova -
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Michaela Tesařová -
Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele
Tereza Slováčková -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Product placement v pořadech o vaření a jeho vliv na spotřebitele
Jana Rubešová -
Efektivita product placementu, jakožto marketingového nástroje, v českém filmu
Matyáš Bulín