Bc. Jana Zemanová

Master's thesis

Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení

Marketing Strategy of Private Medical Facility
Abstract:
Diplomová práce se zabývá implementací komplexní marketingové strategie nestátního zdravotnického zařízení provozované fyzickou osobou. Teoretická východiska práce dala základ pro stanovení nové strategie související se zlepšením služeb a komunikační úrovně v rozsahu vybraného zařízení.
Abstract:
The diploma thesis deals with the implementation of a comprehensive marketing strategy of a private practice held by a physical person. The theoretical base of work has provided a basement for establishing a new strategy related to the improvement of services and communication levels in all aspects of the selected medical facility.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jana Vodičková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting