Marcel Aymé et les contes duchat perché dans une classe FLE – Mgr. Dagmar Hyklová
Mgr. Dagmar Hyklová
Bakalářská práce
Marcel Aymé et les contes duchat perché dans une classe FLE
Marcel Aymé and "Les contes du chat perché" in the class of FLE
Abstract:
ANNOTATION The thesis deals with the work 'Les Contes du chat perché' (The Fairy-tales of Tom-cat Tabby) by Marcel Aymé. The aim of the work is to introduce the author, the book, and the main characters to the teacher and the pupils. The practical part consists of three pedagogical sheets which are destined for the lessons of French language themselves and siutable for the pupils of the level A2.Abstract:
ANOTACE Bakalářská práce se zabývá dílem Les Contes du chat perché ( Pohádky kocoura Moura ), jehož autorem je Marcel Aymé. Cílem této práce je seznámit učitele i žáky s autorem, knihou a hlavními hrdiny. Praktická část se skládá ze tří pedagogických listům, které jsou určeny pro samotnou výuku francouzského jazyka, vhodné pro studenty úrovně A2.
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hrtqz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. Marcela Poučová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - francouzština
Práce na příbuzné téma
-
Porozumění věcněsdělnému textu
Klára WOWROVÁ -
Recepce psaného textu u žáka se sluchovým postižením
Kateřina Mlčáková -
Porozumění uměleckému a odbornému textu - komparativní studie (Compréhension d'un texte littéraire et d'un texte en français de spécialité - l'étude comparative)
Kristýna SLAVÍČKOVÁ -
Shared reading and its influence on second graders reading comprehension
Barbora Šenbergerová -
Analysis of the Corpus of Texts Generated by ChatGPT for Teaching Reading Comprehension.
Tereza KUBÁNKOVÁ -
Slovníkové listy pro výuku češtiny jako cizího jazyka
Veronika Daňhelová -
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Petra Fešarová -
Metodické listy do výuky estetické výchovy ve výtvarné výchově a pracovních činnostech na 2. stupni ZŠ – čtvero ročních období pro žáky s odlišným mateřským jazykem
Petra Havlíčková