Analýza rizik zavádění nového produktu na trh – Dorota Bracková
Dorota Bracková
Bakalářská práce
Analýza rizik zavádění nového produktu na trh
Analysis of The Risks of Introducing a New Product
Anotace:
Cílem této práce je analýza rizik pro uvedení nového produktu na trh, kterým je v tomto případě kosmetický balíček složený z mandlových produktů. Práce je složená ze dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní marketingové koncepty, vysvětluje příklady analýzy prostředí a blíže se věnuje marketingové komunikaci. Praktická část představuje společnost s jejím výrobkovým …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse risks connected with the launch of a new product on the market, which in this case is a cosmetic package including almond products. My bachelor thesis has two parts, first one is a theoretical and the second is a practical one. The theoretical part describes basic marketing concepts, explains examples of environmental analysis and further focuses on marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bracková, Dorota. Analýza rizik zavádění nového produktu na trh. Uherské Hradiště, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Procesní inženýrství / Ovládání rizik
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Influenceři a marketingová komunikace podniků
Lucie Skřivánková -
Vícejazyčná marketingová komunikace společnosti Adidas na sociální síti Instagram
Denis Dzhuraev -
Marketingová komunikace vybraného minipivovaru na sociální síti Facebook
Patrik Šustr -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v oblasti food marketingu zdravé výživy
Kateřina Měntielová