Dorota Bracková

Bakalářská práce

Analýza rizik zavádění nového produktu na trh

Analysis of The Risks of Introducing a New Product
Anotace:
Cílem této práce je analýza rizik pro uvedení nového produktu na trh, kterým je v tomto případě kosmetický balíček složený z mandlových produktů. Práce je složená ze dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní marketingové koncepty, vysvětluje příklady analýzy prostředí a blíže se věnuje marketingové komunikaci. Praktická část představuje společnost s jejím výrobkovým …více
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyse risks connected with the launch of a new product on the market, which in this case is a cosmetic package including almond products. My bachelor thesis has two parts, first one is a theoretical and the second is a practical one. The theoretical part describes basic marketing concepts, explains examples of environmental analysis and further focuses on marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Marek Tomaštík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bracková, Dorota. Analýza rizik zavádění nového produktu na trh. Uherské Hradiště, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta logistiky a krizového řízení

Bakalářský studijní program / obor:
Procesní inženýrství / Ovládání rizik