Bc. Petra Štádlerová

Diplomová práce

Sestavení marketingového plánu organizace a kritéria jeho efektivnosti.

Assembly marketing plan/organization and criteria of effectivity
Anotace:
Předmětem diplomové práce je tvorba marketingového plánu společnosti označující se jako předního výrobce suché výstavby, spadajícího do celosvětového francouzského stavebního koncernu. Teoretická část diplomové práce rozebírá podstatu marketingového plánu, definuje jednotlivá marketingová prostředí, segmentaci zákazníků a stanovuje přehled procesů a nástrojů k úspěšnému sestavení plánu. Aplikační část …více
Abstract:
The diploma study is concerned to do marketing plan of Company, the producers of plasterboard materials with membership of worldwide construction producer. Theoretic part analyze essence of marketing plan, describes each marketing environment, customer segmentation and define summary of processes and instruments to make successful marketing plan. The practical part is focused on the particular product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní