Sestavení marketingového plánu organizace a kritéria jeho efektivnosti. – Bc. Petra Štádlerová
Bc. Petra Štádlerová
Diplomová práce
Sestavení marketingového plánu organizace a kritéria jeho efektivnosti.
Assembly marketing plan/organization and criteria of effectivity
Anotace:
Předmětem diplomové práce je tvorba marketingového plánu společnosti označující se jako předního výrobce suché výstavby, spadajícího do celosvětového francouzského stavebního koncernu. Teoretická část diplomové práce rozebírá podstatu marketingového plánu, definuje jednotlivá marketingová prostředí, segmentaci zákazníků a stanovuje přehled procesů a nástrojů k úspěšnému sestavení plánu. Aplikační část …víceAbstract:
The diploma study is concerned to do marketing plan of Company, the producers of plasterboard materials with membership of worldwide construction producer. Theoretic part analyze essence of marketing plan, describes each marketing environment, customer segmentation and define summary of processes and instruments to make successful marketing plan. The practical part is focused on the particular product …víceKlíčová slova
Marketingový plán marketingový výzkum situační analýza marketingové cíle marketingový mix segmentace zákazníků strategické plánování konkurence zákazník inovace trh akční plán. Marketing plan marketing research analysis marketing targets marketing mix customer segmentation strategic plan competition customer innovation market action plan.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/htmwc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017
Mariam Bayramyan -
Marketing plan for promotion of drawing course using the right-hemisphere method
Martina Hochmalová -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková