Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku – Bc. Adela Šimčová
Bc. Adela Šimčová
Master's thesis
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
International marketing communication of a selected company
Abstract:
The aim of this thesis is to propose recommendations for the improvement of international digital marketing communication of a selected company operating in the Czech Republic, Slovakia, Poland and Hungary and to eliminate its shortcomings. As an internationally operating company, the selected digital communication tools - the company's website and Instagram accounts - are analysed in terms of the …moreAbstract:
Cílem této práce je navrhnout doporučení pro zlepšení mezinárodní digitální marketingové komunikace vybrané společnosti působící v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku a odstranění jejích nedostatků. Jelikož se jedná o mezinárodně působící podnik, vybrané digitální komunikační nástroje – webové stránky a instagramové účty podniku – jsou analyzovány z pohledu kulturní charakteristiky daných …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mqise/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Barbora Kuželová -
Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí
Klára Havlínová