Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku – Bc. Adela Šimčová
Bc. Adela Šimčová
Diplomová práce
Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku
International marketing communication of a selected company
Abstract:
The aim of this thesis is to propose recommendations for the improvement of international digital marketing communication of a selected company operating in the Czech Republic, Slovakia, Poland and Hungary and to eliminate its shortcomings. As an internationally operating company, the selected digital communication tools - the company's website and Instagram accounts - are analysed in terms of the …víceAbstract:
Cílem této práce je navrhnout doporučení pro zlepšení mezinárodní digitální marketingové komunikace vybrané společnosti působící v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku a odstranění jejích nedostatků. Jelikož se jedná o mezinárodně působící podnik, vybrané digitální komunikační nástroje – webové stránky a instagramové účty podniku – jsou analyzovány z pohledu kulturní charakteristiky daných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mqise/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Marketingová komunikace prodejce alkoholických nápojů
Martin Jurka -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Barbora Kuželová -
Marketingová komunikace v mezinárodním prostředí
Klára Havlínová