Lucie Vlachová

Bakalářská práce

Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku"

Communication Campaign Tečka of the initiative Cesta ven
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat vnímání obecné veřejnosti na kampaň "Udělejme tečku" od iniciativy Cesta ven. Zjišťuje, zdali měla očekávaný dopad na společnost a přesvědčila populaci ČR o důležitosti očkování se proti nemoci Covid-19. Teoretická část objasňuje a vymezuje pojmy v oblasti sociálního marketingu, rovněž také pojmy krizová komunikace a dezinformace. V praktické části je …více
Abstract:
This bachelor's thesis aims to map the public's perception of the "Udělejme tečku" campaign from the Cesta ven initiative. Attempts to determine whether it had the expected impact on society and convinced the population of the Czech Republic about the importance of vaccination against Covid-19. The theoretical part clarifies and defines the concepts of social marketing, as well as the concept of crisis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vlachová, Lucie. Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku". Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe