Tereza Flodrová

Master's thesis

Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu.

Brand equity in yoghurts product category on Czech market
Abstract:
Práce se zabývá přístupy k měření hodnoty / ekvity značky z pohledu zákazníka a firmy. V praktické části analyzuje ekvitu vybraných značek jogurtů metodami Equity Builder a Brand Power a formuluje doporučení pro rozvoj ekvity jednotlivých značek.
Abstract:
Thesis deals with the subject of brand value / equity. In the application part equity of selected brands of yoghurts is measured using Equity Builder and Brand Power methodologies and recommendations for their brand equity growth are given.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2009
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Lenka Harmon

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8898

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod