Theses 

Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu. – Tereza Flodrová

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Tereza Flodrová

Diplomová práce

Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu.

Brand equity in yoghurts product category on Czech market

Anotace: Práce se zabývá přístupy k měření hodnoty / ekvity značky z pohledu zákazníka a firmy. V praktické části analyzuje ekvitu vybraných značek jogurtů metodami Equity Builder a Brand Power a formuluje doporučení pro rozvoj ekvity jednotlivých značek.

Abstract: Thesis deals with the subject of brand value / equity. In the application part equity of selected brands of yoghurts is measured using Equity Builder and Brand Power methodologies and recommendations for their brand equity growth are given.

Klíčová slova: jogurty, ekvita značky, hodnota značky

Keywords: joghurts, brand value, brand equity

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Lenka Harmon

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8898


Nahoru | Aktuální datum a čas: 20. 3. 2019 06:29, 12. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz