Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu. – Tereza Flodrová
Tereza Flodrová
Diplomová práce
Brand equity v kategorii jogurtů na českém trhu.
Brand equity in yoghurts product category on Czech market
Anotace:
Práce se zabývá přístupy k měření hodnoty / ekvity značky z pohledu zákazníka a firmy. V praktické části analyzuje ekvitu vybraných značek jogurtů metodami Equity Builder a Brand Power a formuluje doporučení pro rozvoj ekvity jednotlivých značek.Abstract:
Thesis deals with the subject of brand value / equity. In the application part equity of selected brands of yoghurts is measured using Equity Builder and Brand Power methodologies and recommendations for their brand equity growth are given.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/8898
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Lenka Harmon
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/8898
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman -
Measuring Brand Equity
Daniela Hofmannová -
Brand equity jako důležitý faktor v bankovnictví
Kseniia Malysheva -
Brand Management of Tchibo
Marco Hodul -
Jogurty-jejich benefity a postavení ve výživě člověka
Barbora Slanařová -
Chování spotřebitele na trhu s jogurty v Jihomoravském kraji
Pavla Hlaváčková -
Vliv obalů a etiket na nákupní chování spotřebitelů na trhu s jogurty
Markéta Doležalová