Anglicismy v komunikaci žáků ZŠ – Mgr. Veronika PUFFLEROVÁ
Mgr. Veronika PUFFLEROVÁ
Diplomová práce
Anglicismy v komunikaci žáků ZŠ
Anglicisms in communication of elementary school pupils
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tím, jak žáci ZŠ rozumí cizojazyčným výrazům, zejména anglického původu. Zaměřuje se především na anglicismy, které jsou často užívány touto věkovou kategorií v běžné a internetové komunikaci. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou anglicismů, jejich adaptací a rovněž přibližuje komunikaci dětí a mládeže. Praktická část obsahuje výsledky výzkumného šetření, …víceAbstract:
This diploma thesis deals with how elementary school students understand foreign language expressions, especially of English origin. It focuses mainly on anglicisms, which are often used by this age group in ordinary and Internet communication. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of anglicisms, their adaptation and also approaches the communication of children and youth …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Diana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PUFFLEROVÁ, Veronika. Anglicismy v komunikaci žáků ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ - Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ