Ing. Jan VLČEK

Doctoral thesis

Optimalizace řazení soutěžního vozu

Racing Gearbox Gearshift Optimisation
Abstract:
Disertační práce se zabývá optimalizací řazení závodního automobilu Škoda Fabia S2000. Pod tímto pojmem rozumíme především optimalizaci parametrů, které jsou u závodního automobilu rozhodující - zkrácení řadicího času při řazení vyšších rychlostních stupňů. Při četnosti změny převodového stupně na rychlostní zkoušce je každé zkrácení času změny přínosem. Disertační práce vznikala v rámci spolupráce …more
Abstract:
The dissertation thesis deals with gearshift optimization of racing car Škoda Fabia S2000. This concept means optimization of parameters that are essential in the race car - shortening time during gearchanging. As there are a lot of gearshifts on rally stage, each gearchange speed improving is a benefit . The dissertation thesis was created in cooperation with the Department of Škoda Motorsport, where …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 9. 2014
  • Supervisor: Doc. Ing. Ladislav Němec, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VLČEK, Jan. Optimalizace řazení soutěžního vozu. Plzeň, 2014. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/