Přístup k učení dospělých studentů a absolventů kombinované formy studia na vysoké škole – Mgr. Eliška Himmlová
Mgr. Eliška Himmlová
Master's thesis
Přístup k učení dospělých studentů a absolventů kombinované formy studia na vysoké škole
Approach of adult graduate and combined forms students to studying at university
Abstract:
Tématem magisterské diplomové práce je přístup k učení dospělých studentů a absolventů kombinované formy studia na vysoké škole. Cílem mé práce je zjistit, jaký přístup k učení mají dospělí studenti a absolventi kombinované formy studia na vysoké škole. Práce je standardně rozdělena na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část je zaměřena na vymezení vysokoškolského vzdělávání dospělých studentů …moreAbstract:
The topic of the master’s thesis is the approach of graduate and combined forms students to studying at university. The aim of my work is to find out what approach to studying have graduate and combined forms students at university. The thesis is standardly divided into a theoretical part and an empirical part. The theoretical part is focused on the definition of university education of adult students …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/suzz7/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 2. 2021
- Supervisor: PhDr. Miroslava Dvořáková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HIMMLOVÁ, Eliška. \textit{Přístup k učení dospělých studentů a absolventů kombinované formy studia na vysoké škole}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/s5a7jp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Andragogy
Theses on a related topic
-
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Principy mezigeneračního učení v prostředí mateřské školy při rozvoji předčtenářské gramotnosti
Kateřina Hanušová -
Motivace dospělých ke studiu na vysoké škole v kombinované formě studia
Šárka LYČKOVÁ -
Motivace dospělých k účasti na formálním vzdělávání u kombinované formy studia na vybraných vysokých školách
Petr KLAPETEK -
Motivace dospělých ke kombinované formě studia na VŠ
Šárka Smetanová -
Vnější podmínky vzdělávání dospělých v kombinovaných formách studia
Marek DOHNAL -
Kariérová adaptabilita a autoregulované učení studentů kombinované formy studia
Pavel Nehéz -
Motivace dospělých ke studiu na vysoké škole v kombinované formě studia
Šárka LYČKOVÁ