Strategie rozvoje rodinné firmy – Ing. Martina Jirmusová
Ing. Martina Jirmusová
Bakalářská práce
Strategie rozvoje rodinné firmy
Company development strategy
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Strategie rozvoje firmy“ je návrh strategie rozvoje firmy reálné společnosti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části: část teoretickou a část praktickou. První část práce se věnuje zejména teoretickému vysvětlení dané problematiky. V praktické části bakalářské práce se věnuji strategické analýze. Na základě Předmětem bakalářské práce „Strategie rozvoje firmy“ je návrh …víceAbstract:
The subject of the dissertation “Company development strategy” is to propose a company development strategy for a real company. This bachelor's work is divided into two parts: a theoretical part and a practical part. The first part applies particularly to theoretical problems. In the practical part I pay attention to the strategic analysis. Based on gained results I´ll choose for the best a company …víceKlíčová slova
Rozvoj strategie vize poslání strategická analýza konkurence trh produkt zákazníci zdroj management vyhodnocení opatření portfolio segment diverzifikace realizace marketingový mix mikrookolí makrookolí ukazatele cíle odběratelé dodavatelé substituty likvidita čistý pracovní kapitál platební schopnost
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/tfm4j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Jaroslav Kalous
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Čistý pracovní kapitál jako faktor úspěšnosti podniku
Nikola Urbanová -
Pracovní kapitál podniku
Viktorie KORITAROVÁ -
Strategická analýza vybraného podniku
Matěj Sloup -
Komunikační mix dané společnosti
Klára Hloupá -
Konkurenční schopnost hotelového zařízení Fit v Přerově
Marek Pumprla -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna -
Strategie řízení a měření výkonnosti mezinárodních franchisingových firem
Vendula Macháčková -
Komunikační strategie čtenářského klubu Young Club
Dominika Procházková