Rozvoj komunikativních kompetencí dětí z pohledu učitele mateřské školy – Markéta Poláchová
Markéta Poláchová
Bachelor's thesis
Rozvoj komunikativních kompetencí dětí z pohledu učitele mateřské školy
Development of communicative competence of children in continuing education of preschool kindergarten teacher in Zlín region
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-výzkumný charakter. Zaměřuje se na rozvoj komunikativních kompetencí dětí z pohledu učitele mateřské školy. Teoretická část z obecného hlediska popisuje vzdělávání učitelů v minulosti a dnes, a také možnosti dalšího vzdělávání učitele. Vysvětluje význam komunikace a komunikativních kompetencí dětí. Cílem výzkumné části je zjistit, jak vnímají učitelé mateřských škol svou …moreAbstract:
The character of this Bachelor thesis is theoretical and research. The work is aimed at the development of communicative competence of children from the perspective of a nursery school teacher. The theoretical part describes the education of teachers in the past and nowadays and also possibilities of their further education. This part explains the importance of communication and communicative competences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 25. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Navrátilová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁCHOVÁ, Markéta. \textit{Rozvoj komunikativních kompetencí dětí z pohledu učitele mateřské školy} Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2016. Available from: https://theses.cz/id/s5bfen/. [cit. 2024-03-29].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Poláchová, Markéta. Rozvoj komunikativních kompetencí dětí z pohledu učitele mateřské školy. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Inkluzivní vzdělávání a postoj předškolních pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání v Plzeňském kraji
Michaela Dyrczyk -
Zavádění inovací v knihovnách: kvalitativní výzkum v českých knihovnách
Hana Guznarová -
Další vzdělávání učitelů, jeho přínos pro práci učitele
Radim Vrána -
Další vzdělávání učitelů v oblasti zvládání šikany na základní škole
Veronika Šibůrková -
Další vzdělávání učitelů odborného výcviku
Monika Staňková -
Další vzdělávání učitelů v oblasti práce s kulturní diverzitou na základních školách
Barbora Malá