Projekt založení nové prodejní pobočky společnosti Alois Bouchal ALBO - stolařství – Bc. Jana CÍSAŘOVÁ
Bc. Jana CÍSAŘOVÁ
Master's thesis
Projekt založení nové prodejní pobočky společnosti Alois Bouchal ALBO - stolařství
Project of foundation of the new outlet subsidiary of Alois Bouchal ALBO - joinery workshop company
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou růstu maloobchodní společnosti, která podniká v oblasti zakázkové výroby dřevěných oken a dveří. V teoretické části práce jsou popsána teoretická východiska, ve kterých je zdůrazněn vý-znam maloobchodu, možnosti růstu maloobchodních firem a aspekty související s otevře-ním nové maloobchodní prodejny. V praktické části práce je provedena analýza služeb a ekonomické …viacAbstract:
This diploma thesis dwells on problems of the growth of the retail company that does business in the field of a custom-made production of wooden doors and windows. The theoretical part deals with theoretical points in which the function of retail, possibility of growth of retail companies and aspects related to establishing new company are emphasized. In the practical part the analysis of the services …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5989
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CÍSAŘOVÁ, Jana. \textit{Projekt založení nové prodejní pobočky společnosti Alois Bouchal ALBO - stolařství}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/s5fkzz/.
Jak správně citovat práci
CÍSAŘOVÁ, Jana. Projekt založení nové prodejní pobočky společnosti Alois Bouchal ALBO - stolařství. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping a jeho využití v maloobchodě
David Jech -
Mystery shopping na českém a německém trhu
Eliška Houhová -
Hodnocení supermarketů na Znojemsku na základě Mystery Shoppingu
Lucie Trilcová