Vliv emocí na zákazníka při volbě značky – Kristýna Klimková
Kristýna Klimková
Bakalářská práce
Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
The influence of emotions on customers when choosing a brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou emocí a jejich vlivu na člověka v nákupním procesu. Vysvětluje, co jsou emoce a kde vznikají a shrnuje poznatky týkající se kupního rozhodování spotřebitele a vlivů, které na něho působí a ovlivňují jeho rozhodování, chování a emoce. Následně bude vyhodnoceno, jak emoce ovlivňují zákazníkovo rozhodování a chování, jak lze tyto emoce ovlivnit či vyvolat a jejich …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of emotions and their influence on people in the shopping process. It explains what emotions are and where they arise and summarizes the knowledge concerning the consumer's buying decision and the influences that affect and influence his decision-making, behaviour and emotions. It will then evaluate how emotions affect consumer decision making and behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
- Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Odin in Norse Mythology on the Character of Gandalf in J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings
Vojtěch Sternberg -
Policy of the IMF and WB in Angola. Implementation of the Strategic Poverty Reduction Plan and the Influence of Foreign Powers on the Developement of the Country after the end of Civil War in 2002
Jan Cihlář -
Unravelling the Influence of the European Semester and Country-Specific Recommendations in Confronting the Impact of Population Ageing
Floor Goris -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
Anna Slabunova -
Analysis of consumer decision
Zijing Wu -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad