Kristýna Klimková

Bakalářská práce

Vliv emocí na zákazníka při volbě značky

The influence of emotions on customers when choosing a brand
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou emocí a jejich vlivu na člověka v nákupním procesu. Vysvětluje, co jsou emoce a kde vznikají a shrnuje poznatky týkající se kupního rozhodování spotřebitele a vlivů, které na něho působí a ovlivňují jeho rozhodování, chování a emoce. Následně bude vyhodnoceno, jak emoce ovlivňují zákazníkovo rozhodování a chování, jak lze tyto emoce ovlivnit či vyvolat a jejich …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of emotions and their influence on people in the shopping process. It explains what emotions are and where they arise and summarizes the knowledge concerning the consumer's buying decision and the influences that affect and influence his decision-making, behaviour and emotions. It will then evaluate how emotions affect consumer decision making and behaviour …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
  • Oponent: Lukáš Mazánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON