Automation in Search Engine Advertising – Tomáš Komárek
Tomáš Komárek
Diplomová práce
Automation in Search Engine Advertising
Automatizace v Marketingu ve Vyhledávání
Anotace:
Automatizace a smart bidding jsou v současné době ožehavými tématy. Ovšem, vědecky doložený důkaz o výkonosti smart biddingu. Experiment, který jsem provedl na účtu středního knihkupectví, ukazuje, že smart bidding funguje lépe pro vyhledávací síť, nikoli však pro shopping kampaně, které jsou strukturovány na základě odlišné míry konverze vyhledávacích dotazů. Smart bidding bylo porovnáváno s poloautomatickým …víceAbstract:
Automation and smart bidding are currently hot topics. However, the smart bidding performance is lacking a scientific proof. The experiment I conducted on a bookstore account shows that smart bidding works better for Search Network, but not for Shopping Campaigns, which are structured based on a different conversion rate of search terms. The smart bidding was compared with semi-automated manual bidding …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Libor Jarolím
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák