Využití prospektové teorie v marketingu – Ing. Zuzana Gocmanová
Ing. Zuzana Gocmanová
Diplomová práce
Využití prospektové teorie v marketingu
The Application of Prospect Theory in Marketing
Anotace:
Předložená diplomová práce „Aplikace prospektové teorie v marketingu“ testuje prospektovou teorii za podmínek jistoty v marketingové strategii vybraného podniku. Teoretická část práce se věnuje vědeckému rámci a poznatkům týkajících se procesu rozhodování, jmenovitě teorii očekávaného užitku a jejímu hlavnímu soupeři, prospektové teorii. Praktická část představuje detailní pohled na současnou situaci …víceAbstract:
The presented thesis “The application of prospect theory in marketing” tests prospect theory in conditions of certainty in a marketing strategy of a chosen company. The theoretical part of the work focuses on the scientific background and knowledge regarding the main issues of the decision making process, namely the expected utility theory and its main challenger, the prospect theory. The practical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r1zeo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Jaromír Skorkovský, CSc.
- Oponent: Mgr. Štěpán Veselý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Rozhodování za podmínek rizika ve vědomostní soutěži
Alžběta Vesecká -
Aplikace strukturovaných analytických metod při rozhodování za nejistoty
Josef Karel -
Výběr investičních instrumentů za podmínek nejistoty pomocí metod teorie rozhodování
Adam Čižmař -
Game theory in managerial decision making: Applications to the microfinance industry
Kristine Gyulbudaghyan -
Group decision-making processes in teams guided by Agile principles
Olha Yushchenko -
Psychology of decision making: Effect of learning, end-effect, cheap talk, and other variables influencing decision making in the Prisoner’s Dilemma game
Štěpán Veselý -
Advanced approaches of real options applied in decision making
Huanyu Li -
Strategic decision making in a company from the behavioral perspective
Mariko Ueno