Ing. Zuzana Gocmanová

Diplomová práce

Využití prospektové teorie v marketingu

The Application of Prospect Theory in Marketing
Anotace:
Předložená diplomová práce „Aplikace prospektové teorie v marketingu“ testuje prospektovou teorii za podmínek jistoty v marketingové strategii vybraného podniku. Teoretická část práce se věnuje vědeckému rámci a poznatkům týkajících se procesu rozhodování, jmenovitě teorii očekávaného užitku a jejímu hlavnímu soupeři, prospektové teorii. Praktická část představuje detailní pohled na současnou situaci …více
Abstract:
The presented thesis “The application of prospect theory in marketing” tests prospect theory in conditions of certainty in a marketing strategy of a chosen company. The theoretical part of the work focuses on the scientific background and knowledge regarding the main issues of the decision making process, namely the expected utility theory and its main challenger, the prospect theory. The practical …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Jaromír Skorkovský, CSc.
  • Oponent: Mgr. Štěpán Veselý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta