Aneta Novosadová

Diplomová práce

Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu

Perceived brand equity of the brand Alpine Pro in the Czech market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vnímanou hodnotou značky Alpine Pro na českém trhu. Analýza vnímané hodnoty značky Alpine Pro vychází z Kellerova modelu budování hodnoty značky, jehož smyslem je sestavení pyramidy rezonance značky. Vlastní výzkum v této práci je zaměřen na spotřebitele ve věkové kategorii 18-39 let a je realizován prostřednictvím online dotazníkového šetření. Práce si klade za cíl zjistit …více
Abstract:
The Master's Thesis examines the perceived brand equity of the brand Alpine Pro in the Czech market. The analysis of the perceived brand equity of the brand Alpine Pro is based on the Keller's customer-based brand equity model, which explains the creation of the brand resonance pyramid. The actual research in this work is aimed at consumers in the age group 18-39 years and is conducted through the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73689