Faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě ryb – Bc. Pavel Staveník
Bc. Pavel Staveník
Master's thesis
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě ryb
Factors Affecting Consumer Preferences in Purchase and Consumption of Fish
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě ryb v České republice. Cílem diplomové práce je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu sladkovodních ryb s ohledem na výběr nákupního místa a nákupní zvyky spotřebitelů. Vlastní část diplomové práce je založena na provedeném dotazníkovém šetření mezi 319 spotřebiteli. Z výsledků …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on the factors affecting consumer preferences in purchase and consumption of fish in the Czech Republic. The aim of the diploma thesis is to identify the factors that affect the consumers when buying freshwater fish with regard to the choice of the shopping area and the consumer shopping habits. The main part of the diploma thesis is based on the questionnaire survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STAVENÍK, Pavel. \textit{Faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě ryb}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/s68cto/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Elvira Bakirova -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková
Názov
Vložil
Vložené
Práva