Faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě ryb – Bc. Pavel Staveník
Bc. Pavel Staveník
Diplomová práce
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě ryb
Factors Affecting Consumer Preferences in Purchase and Consumption of Fish
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě ryb v České republice. Cílem diplomové práce je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu sladkovodních ryb s ohledem na výběr nákupního místa a nákupní zvyky spotřebitelů. Vlastní část diplomové práce je založena na provedeném dotazníkovém šetření mezi 319 spotřebiteli. Z výsledků …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the factors affecting consumer preferences in purchase and consumption of fish in the Czech Republic. The aim of the diploma thesis is to identify the factors that affect the consumers when buying freshwater fish with regard to the choice of the shopping area and the consumer shopping habits. The main part of the diploma thesis is based on the questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Elvira Bakirova -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Helena Ježková
Název
Vložil
Vloženo
Práva