Alissa Maier

Diplomová práce

The influence of smartphone colour palettes on consumers’ attitudes and purchase intentions

-
Abstract:
Despite its importance, the concept of colour is not widely understood in marketing. This thesis establishes conventionally, and unconventionally coloured smartphone lines based on desk research. The influence of these smartphone colour palettes on consumers’s attitudes to the visual appeal of the product line, the brand personality with regards to originality, the brand itself, and purchase intention …více
 

Klíčová slova

-
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Jan Keprta

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77479