Sociální rehabilitace zrakově postižených – Jitka HODÁLOVÁ
Jitka HODÁLOVÁ
Bakalářská práce
Sociální rehabilitace zrakově postižených
Social rehabilitation of visually impaired
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních kompetencí zrakově postižených. V úvodu je vymezena klasifikace zrakového postižení a sekundárních postižení. V následujících kapitolách jsou definovány pojmy sociální rehabilitace, kompenzační smysly a uvedena typologie kompetencí. V rámci výzkumného šetření jsou zpracovány případové studie zrakově postižených a následně analyzované údaje zpracovány do …víceAbstract:
Bachelor Thesis deals with the analysis of social competency of the visually impaired. The introduction comprises of the classification of visual impairement as well as the classification of secondary disabilities. Social rehabilitation, compensational senses and the classification of competencies are introduced in the following chapters of the thesis. Within a research survey three case reports have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2012
Zveřejnit od: 19. 10. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HODÁLOVÁ, Jitka. Sociální rehabilitace zrakově postižených. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.10.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 10. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální rehabilitace jako nástroj zvyšování samostatnosti osob se zrakovým postižením
Kateřina KUČEROVÁ -
Sociální rehabilitace osob se zrakovým postižením.
Veronika KALASOVÁ -
Sociální rehabilitace v kontextu hluchoslepoty
Aneta SZOTKOWSKÁ -
Úloha ergoterapeuta v rámci koordinované rehabilitace u pacientů se získaným poškozením mozku
Anna KUŽELKOVÁ -
Výukový materiál pro rozvoj smyslů zrakově postižených dětí
Andrea ŽŮRKOVÁ -
Cestování dává smysl aneb výtvarná činnost s osobami se zrakovým postižením
Tereza Šejblová -
Komunikační kompetence a kompetence k učení žáků v základní škole
Katrin HRUBÁ -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová